کبوتر نازمن تنها نشسته دلم براش میسوزه بالش شکسته به من نگاه میکنه ساکت و خسته مامان جون مهربون بالشو بسته غصه نخور عزیزم خوب میشی فردا دوباره پر میکشی به آسمون ها بهار میاد دوباره گل ها میشن باز دوباره پرمیکشی به آسمون ها...